لمینت دندان برلیانس چیست + مزایا معایب و نحوه نگهداری آن چگونه است
لمینت دندان برلیانس چیست + مزایا معایب و نحوه نگهداری آن چگونه است
یک شنبه 28 آذر 1400 ساعت 1:25 | بازدید : 198 | نویسنده : سعيد | ( نظرات )

 ایا میدانید در دندانپزشکی امروزی راه های بسیار زیادی برای زیبا شدتن لبخند و ترمیمبه دندان ها وجود دارد.. با این حال توصیه می شود قبل از هر کاری این مقاله را مطالعه کرده و با این روش ها آشنا شوید. لمینت های دندان انواع مختلفی دارند که هرکدام مزایا و عایب خاص خود را دارند. لمینت برلیانس یکی از جدیدترین و کامل ترین انواع لمینت است که می تواند انتخابی مثبت باشد

 

لمینت دندان برلیانس برای مدت کوتاهی است استفاده میشود اما در این مدت اندک توانست نظر اقایان و خانومها زیادی را به خود جلب کند و همه مجذوب ان شده اند. نخستین چیزی که افراد زیادی را مجذوب این نوع لمینت کرده  ظاهر آن بسیار طبیعی است. لمینت برلیانس به شکلی ای طراحی شده که ظاهر  طبیعی به دندان های شما می دهد و انگاری شما دندان مادر زادی کار گذاشته اید.

 

 

لمینت دندان برلیانس چیست + مزایا معایب و نحوه نگهداری آن چگونه است

 

 

 

هیچ میدانید بهبود لبخند شما همیشه به تغییرات بزرگ نیاز ندارد. لمینت های بدون آمادگی یک گزینه عالی برای لبخندی روشن تر و سفیدتر هستند که می توانند تا 20 سال برای شما دوام بیاورند اما نیازی به بیهوشی و تهاجم حداقلی ندارند!بر خلاف ونیرهای سنتی، طیف وسیعی از بهترین لمینت‌های دندانی بدون آمادگی معمولاً فقط در یک نوبت قابل استفاده هستند! برای کسانی که دندان‌های کوچک‌تر، شکاف‌های جزئی یا تغییر رنگ دارند، خوب است، می‌توانید در عرض چند ساعت لبخند رویایی خود را دریافت کنید! بهترین چیز این است که با نوع روکش او، اگر از نتایج راضی نیستید یا احساس می‌کنید که تغییری می‌کنید، روند می‌تواند معکوس شود - اگرچه ما مطمئن هستیم که لبخند جدیدتان را دوست خواهید داشت.

 

 

لمینت دندان برلیانس

 

مزیت چیست :

یکی از بزرگترین جذابیت های لمینت برلیانس این است که بسیار نازک است. هیچ مشکلی در سطح دندان یا عادت کردن به آن وجود ندارد.انواع گذشته و اولیه لمینت ها برای چسباندن لمینت به دندان نیاز به تراش و تراش دندان های انسان داشتند. اما امروزه با عرضه نسل جدید لمینت ها دیگر نیازی به حذف مینای دندان نیست که باعث برگشت پذیری لمینت برلیانس می شود و به مینای طبیعی آسیب نمی رساند و نیازی به استفاده در هنگام نصب این لمینت ها نخواهد بود. بدون بیهوشی میتوانید به سادگی دندانی زیبا داشته باشد.

 

 

لمینت دندان برلیانس

 

 

گاهی  خانوم ها و اقایان فکر می‌کنند که این لمینت‌ دندان به دلیل ضخامت نازک، شکننده‌تر از سایر انواع لمینت‌های دندان هستند، اما غلط است . لمینت برلیانس با باند ویژه با استحکامی برابر با دندان های طبیعی به دندان ها چسبانده می شود و به شما آرامش خاطر در مورد استحکام و مقاومت، دوام و کارایی میدهد. 

 

 

لمینت دندان برلیانس

 

 

 لمینت دندان برلیانس

  

نحوه مراقبت بعد لمینت متحرک دندان:

بهداشت دهان و دندان همیشه مهم است چون شما انواع غذا را مصرف میکنید شاید در گذشته تنوع غذایی به این شکل نبود ولی در این زمانی که زندگی میکنیم انواع مواد قندی وجود دارد که اگر بهداشت رعاتی نشود به دندان اسیب وارد میشود مخصوصا اگر لمینت زده اید بیشتر باید به بهداشت توجه نمایید تو این دنیا همه چیز باید مراقبت بشه  فرقی ندارد لمینت متحرک میخرید یا لمینت کاپوزیت یا برلیانس یا هر نوع لمینت دیگر فقط بهداشت باید رعایت شود از مسواک نرم استفاده نمایید . هنگام مسواک زدن، سطح لمینت را با حرکات دایره ای جارو کنید.خمیر دندان فلوراید برای لمینت براق مناسب است زیرا در برابر سایش مقاوم است و از لمینت محافظت میکند. برای تمیز کردن فضای بین دندانی حتما از نخ دندان استفاده کنید.  مراقب باشید و پس از مصرف انواع نوشیدنی ها و مواد غذایی رنگی، دندان های خود را مسواک بزنید.به طور مرتب به دندانپزشک خود مراجعه کنید از سیگار کشیدن دوری کنید.مراقب غذاهای سفت مانند آجیل باشید. و شب یلدا باعث نشه دندان چند میلونی شما بشکنه. 

 

لمینت دندان برلیانس

 

 

 

 لمینت دندان برلیانس برای چه کسانی  اوکی است :

 

افراد با دندان های ریز ؛ و این باعث می شود که فک شما کوچک شود و در هنگام لبخند زدن احساس کنید که دندان ندارید.افرادی که دندان های پوسیده دارند؛ بدیهی است که داشتن حفره در هنگام لبخند زدن شما را جذاب نمی کند.اشخاصی که بخشی از دندان های خود را از دست داده اند دندان های شکسته شده داغون یا ترک خورده می تواند تاثیر زیادی بر لبخند و شکل افراد داشته باشد.

 

 

 

 

 

لمینت دندان برلیانس

 

 

 

افراد با دندان های درهم بر هم ؛ این بی نظمی ها می تواند دندان های کج یا فاصله بین دندان ها یا فاصله های کوتاه و همپوشانی دندان ها باشد.افرادی که رنگ دندان های خود را تغییر داده و سفیدی خود را از دست داده اندو دندان زردی دارند.در صورت استفاده صحیح تا 20 سال می توان از آن به طور مداوم استفاده کرد. این می تواند از هزینه های اضافی که ممکن است در آینده ایجاد شود جلوگیری کند و هزینه آن معمولاً کاملاً معقول و مقرون به صرفه است. 

 




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
تبادل لینک هوشمند





آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 8
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 2
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 2
:: بازدید ماه : 216
:: بازدید سال : 1101
:: بازدید کلی : 49086